21 Şubat 2008 Perşembe

bakla ile gelen bahar :)

Bir hafta kar yüzünden evde mahsur kaldıktan sonra bugün pazara gittim. Pazara girer girmez0 taze baklayı görünce ne çok sevindim. Bakla ve dereotu oracıkta pazar alışverişime eklendi. Eve gelir gelmez baklayı ayıklamaya koyuldum. Baklanın kokusu beni güzel bahar günlerine götürdü. Baklanın kokusu da mı olur demeyin. Hamileliğin de verdiği keskin koku duyusu ilk kez güzel bir şekilde kendini gösterdi. Aylardır ilk defa bir yemek kokusu midemi bulandırmadı. Yemek yapım süresince uzayan bir mutluluk sardı beni.

Bu bahar sevinci beni taa geçen sene Haziran başında yaptığımız Zonguldak kaçamağına kadar götürdü. Ve birden nerdeyse bir sene oluyor düşüncesi ile beraber zaman kaygısı girdi beynime...

Baklanın yanına bişey yapmak gerek derken derken sütlü mısır çorbası denedim. Çok da leziz oldu. Tarifler yarın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder