21 Şubat 2008 Perşembe

kahvaltıda ne yesem?

Bu sabaha karşı çok acıktım ama kalkıp süt içmeye de üşendim. Uyuyunca geçer nasılsa diyerek dokuzbuçuğa kadar oyalandım. Kalktıktan sonra da en az bir saat ne yesem ne yesem diye dolandım durdum. Hergün peynir ekmek yemekten sıkıldım. Bunu bulamayanlar da var diyen sesleri duyuyorum ama nafile gel de bunu gezinip duran gönlüme anlat. Aslında bu biraz da iyiye işaret, yiyeceklerde göz ve gönül gezdirecek kadar iyileşmişim demek ki ;)


Sabah telefonlarımı kahvaltı öncesine aldım. Rüya'nin doğumgününü ilk kutlayanlardan olayım dedim. Selda benden önce kutlamış gerçi ama olsun. Rüya bana mazeret buldu. :) Tekrar doğum günün kutlu olsun Rüya'cığım!!!


Peynir ekmek yemekten sıkılan gönül ne yedi bu sabah dersiniz... Yine peynir ekmek tabii ki.. Ama şekil olarak farklı. Önce kahvaltı kabında bulunan çeşit çeşit peynirler rendelenip harmanlanır. Az evvel çekilen karabiberden eklenir, kekik de unutulmaz. Bunlar akşamdan makinada yapılmış ev ekmeği dilimlerinin üzerine sürülür.
İki dilim ekmek yeterlidir. Birine de değişiklik olsun diye annemin ev yapımı doğranmış domates konservesinden bir kaşık eklenir.

Sonra bunlar mikrodalganın ızgaralı kombi modunda 4 dakika pişirilir. 1 dakika da sadece ızgara modunda üzerleri kızartılır.
Veee taze sıkılmış portakal ve havuç suyu eşliğinde afiyetle yenir...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder